onsdag, maj 23, 2007

Store flyttedag!

Jeg har pakket halvdelen af teltpløkkende og overført dem til Interpoker. Det skal være mit nye sommerhus. For mit hjem er trods alt stadig PokerStars.

Men grunden til flytningen er næsten overvældende logisk. De er nemlig piv-ringe derinde til sng's! :-)

Jeg har sikret mig en god rakeback aftale, der giver 32% tilbage af hver $ i rake. Det er svært at klage over. Samtidig har de hver måned en reload bonus, hvor man rimelig let kan få op til 500$. Jeg regner med at kunne cleare 400$ i bonus hver måned. Det kræver selvfølgelig også, at jeg sætter 400$ ind, men da jeg har hevet 2000$ ud af pokerStars, er jeg godt dækket ind de næste par måneder.

Før jeg signede op hos Interpoker, var jeg inde og spionere lidt på deres 20£ 6-mands sng's. De har nemlig ikke så mange 10-mands kørende, så der er nok ingen vej uden om. Jeg bliver nødt til at spille shorthanded. Men det jeg så var også helt vanvittigt. En af fyrene derinde, kaldte to gange et riverbet med 9 høj! I kid you not. Så var jeg solgt.

Men jeg skal nok holde jer informeret omkring mine bedrifter (eller mangel på samme) inde hos Interpoker.

Skriv en besked til mig, hvis i skulle få lyst til at spille derinde. Så vil jeg forsøge at arrangere en rakeback deal for jer.

Min msn er i øvrigt "gambler_dk [snabel-a] hotmail [punktum] com".


Dagens "riverstars": gæt et riverkort. :-(
---

Jeg sluttede dagen i går på 100$, og det er jeg lidt ærgerlig over. Jeg var jo oppe med over 250$ efter første sæt, så det gik lidt ned af bakke siden hen.

I skrivende stund er jeg, for dagen, oppe med 307$, men der kan nå at ske meget endnu.

Slutter for dagen, da der kommer Champions League finale, hvor jeg har tænkt mig at drikke en håndfuld bajere. Og jeg har dårlige erfaringer med at spille sng's beruset.

Men jeg slutter dagen på 370,90$ på PokerStars, og har nu 2022$ tilbage efter at have trukket 2000$ ud. Det efterlader mig med 75 buy-ins, og det burde være rigeligt med min ROI.

Ingen kommentarer: