tirsdag, maj 29, 2007

Whiskey er sgu for lækkert!

Jeg har været ude at shoppe lidt for en håndfuld pokerpenge. Det skal der sgu også være plads til. Og da jeg elsker en god whisky, har jeg været ude at investere i to pragt eksemplarer.

Den ene er en gammel traver, som jeg har købt før. En ti-årig Ardberg single malt. Den er fra Islay området og derfor godt peated (røget i smagen) og har en helt fantastisk eftersmag, der bare bliver hængene i evigheder!

Den anden whisky er en Aberlour a’bunadh. Den har jeg ikke prøvet før, men har kun hørt rigtig godt om den. Den skulle være mere sødlig i smagen, og have en mere frisk tone. Den passer sikkert perfekt til en varm sommeraften.

På pokersiden går det stadig frem. I dag blev det til 157$ (ROI=38,9%), hvilket bringer mig op på 1110$ for måneden. Jeg er helt ude af min krise, og føler, at mit spil er blevet væsentligt bedre de sidste par måneder. Det er der faktisk et par gode forklaringer på, men de må vente til en anden god gang.

Nu vil jeg nemlig slappe lidt af til filmen The Last Legion.

Ingen kommentarer: