lørdag, maj 19, 2007

Ovenpå igen!

Har spillet 30 sng's i dag, og kom i pengene præcis halvdelen af gangene.

#SNG's: 30
1. 6
2. 3
3. 5
4. 1 (en 18-mands sng, hvor det også giver penge)

Profit: 379,10$
ROI: 45,90

Det er en dejlig følelse lige nu. Jeg kan mærke, at mit downswing er en saga blot, og at jeg i øvrigt har haft god gavn af mit lange poker eksil. I går havde jeg også profit, og jeg er nu officielt højere placeret på Sharkscope end jeg har været før:

Som det tydeligt fremgår, har mit break-even stræk varet ca. 500 sng's. Og for mig er et break-even sgu lidt af en nedtur. Samtidig har jeg ikke kunne vinde i cash games (det kan jeg stadig ikke!), og tilsammen har det betydet, at jeg har følt det som en stor krise.

Men nu ser jeg fremad, og jeg håber, at det nu går det rigtige vej frem. Nemlig op. :.)

Ingen kommentarer: